Image Map

środa, 1 kwietnia 2015

We Are Ortiz.

Cześć!
Dziś post nieco bardziej wiosenny i słoneczny. Już niedługo zrzucimy te wszystkie grubsze kurtki, płaszcze i wyciągniemy okulary przeciwsłoneczne, przynajmniej mam taką nadzieję! ;)

Kolejna sesja z Kubą i na pewno nie ostatnia! Postanowiłam zacząć pokazywać styl mojego chłopaka, także spodziewajcie się coraz częściej zdjęć również z nim.

W dzisiejszym outficie dominuje czerń, jedynym jaśniejszym elementem jest tanktop w kolorze białym. Top DAMN od firmy Ortiz idealnie pasuje na letnie dni, jednak ja połączyłam go z kurtką bomber, tworząc bardziej cieplejszą, wiosenną wersję. Ciekawym detalem jest pomarańczowa podszewka kurtki, która dodaje trochę 'innego' koloru do outfitu.

Chciałam Wam również pokazać moje nowe butki - Nike Huarache Triple Black. Po pierwszym miesiącu od zakupu poprzedniego modelu wiedziałam, że to nie będzie moja ostatnia para :)
Bliżej będziecie mogli je zobaczyć w kolejnych postach.

Do zobaczenia!






__P_0278

__P_0293




 A: Tanktop Ortiz / Bomber jacket Urban Flavours / Jeans ZARA / Sneakers Nike/ Footlocker / 
Watch Casio

K: T-shirt Ortiz / Jeans ZARA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz