Image Map

środa, 8 lipca 2015

SPORTY LOOK

Cześć!
Długi czas traktowałam Adidas, jako firmę, która produkuje ubrania typowo na fitness, siłownię i ogólnie do ćwiczeń, jednak ostatnio się to zmieniło. Parę miesięcy temu postanowiłam zajrzeć do jednego ze sklepów stacjonarnych w poszukiwaniu biustonosza sportowego i byłam pozytywnie zaskoczona. Wiele rzeczy przypadło mi do gustu, poza linią basic, zwróciłam także uwagę na kolekcję Rity Ory. Ubrania te charakteryzują się duużą ilością kolorów i są lekko kontrowersyjne ze względu na przeróżne nadruki, grafiki itp.
Dzisiejszy outfit można powiedzieć, że jest ''all Adidas'' ;). Mimo tego, że zestaw jest sportowy (co idzie w parze z wygodą) starałam się pokazać, że właśnie takie outfity nie muszą być nudne i przeznaczone tylko i wyłącznie na treningi. Czarne legginsy z charakterystycznymi trzema paskami i logiem na nodze połączyłam ze zwykłym białym t-shirtem oraz klasycznymi Superstarami w tym samym kolorze.











Coraz bardziej popularne stały się biustonosze z ozdobnymi paskami. Głęboki dekolt odsłania łączenie, przez co dodaje lookowi odrobinę kobiecości i seksapilu :) Mój biustonosz kupiłam na targach Mustache na stoisku firmy God save Queens i jestem z niego mega zadowolona!




Czarna czapka z białymi paskami sprawia dodatkowo, że stylizacja jeszcze lepiej wpisuje się w kategorię "sporty looks". Całość, którą zachowałam w kolorach biały-czarny przełamuje kolorowy worek/plecak z motywem dżungli i roślinności.
Na koniec niepozowane zdjęcie i szczery uśmiech :) Miłego wieczoru!



Leggins/Cap/Bag/Sneakers ADIDAS / T-shirt ZARA / Bra God Save Queens / Watch CASIO

Chciałabym Wam jeszcze pokazać parę rzeczy ze strony Adidasa, które wyjątkowo mi się podobają. Są to ciuchy w takim luźnym, miejskim stylu, które można łączyć na mnóstwo sposobów i tworzyć z nich niebanalne, sportowe stylizacje.



1. Bluza/kurtka white smoke z siateczką
http://www.adidas.pl/bluza-dresowa-rita-ora-white-smoke/S23565.html

2. T-shirt z rozcięciami i fakturą na rękawach
http://www.adidas.pl/koszulka-couture-tee-berlin/AB2590.html

3. Szorty w stylu retro, zaprojektowane na wzór spodenek do biegania
http://www.adidas.pl/szorty-do-biegania-pastel-rose/AO2854.html?pr=product2_rr

4. Legginsy z nadrukami Rita Ora
http://www.adidas.pl/legginsy-rita-ora-super-high/S23573.html


3 komentarze:

  1. Najpiękniejsza Adusia jak zwykle rozjebala system!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. awesome look and nice blog, Adrianna!:))
    let`s be friends!
    hbpresident.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń