Image Map

piątek, 27 marca 2015

FAMOUS Virgo Street Wear

Hi!
Już jakiś czas temu wrzucałam zdjęcia z backstage’u, oraz krótki filmik/zapowiedź nowej, długo oczekiwanej przeze mnie kolekcji firmy Virgo Street Wear. Jak wcześniej pisałam wybraliśmy się razem z moim chłopakiem do Krakowa na sesję dla tej właśnie firmy. Efekty możecie zobaczyć poniżej :) Zdjęcia są również opublikowane na blogu Virgo, oraz będą umieszczane na Facebooku i Instagramie.



Razem z Kubą mieliśmy na sobie FAMOUS LONG PANTS. Muszę powiedzieć, że są to jedne z nielicznych dresów (zarówno dla mężczyzn jak
i kobiet), które urzekły mnie swoim krojem. Spodnie mają lekko obniżony krok ,są zwężane od linii kolan i dopasowane na łydkach. 
Myślę, że nie tylko ja wśród płci pięknej mam problem ze znalezieniem właśnie takich spodni dresowych! :D W popularnych sieciówkach bywają ładne dresy damskie, ale po przymierzeniu ich stwierdzamy nagle, że są za szerokie w łydkach, krok za bardzo jest obniżony, czy materiał to cienka, słaba gatunkowo bawełna. Zdarzają się wyjątki, jednak są to tylko pojedyncze przypadki ;)





Kolor czarny spodni przełamują charakterystyczne trzy czerwone paski, oraz małe logo. Dodatkowym, ciekawym elementem jest suwak na lewym udzie. Myślę, że wszystko to fajnie się ze sobą komponuje i nadaje odpowiedni styl dresom.





Nasze outifty stworzyliśmy raczej w stylu basic. Ja miałam na sobie czarny longsleeve z asymetrycznym wycięciem oraz białą bluzkę/siatkę, która pełniła rolę przedłużenia. Do tego dobrałam czarne buty slip-on, a z dodatków biały zegarek. Kuba natomiast do dresów dobrał czarną bluzę crewneck i buty Adidas Zx Flux, również w naszym ulubionym, czarnym kolorze.






A: Black blouse no name / White blouse H&M / Sneakers slip-on ZARA / Watch Jellywatch
K: Sneakers Adidas Zx Flux

Outfits with FAMOUS LONG PANTS

Koniecznie zajrzycie na stronę Virgo! Czeka tam na Was post na nasz temat! :)

http://virgostreetwear.pl/?adriannakuba,22&sLang=pl

Zapraszam również na fanpage:

Virgo Street Wear

A D R I V N N V

A także na nasze Instagramy:

@virgostreetwear

@akruszewskaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz