Image Map

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

WOLF TOWN

Cześć!
Ostatnio mieliśmy z Kubą sesję, którą postanowiłam podzielić na dwa osobne posty. Dzisiejszy wpis będzie przedstawiał mój outfit, natomiast w drugim pokaże również trochę dokładniej męską stronę streetwear'u :) Czas na jedną z moich ulubionych stylizacji...
Całość w kolorach ciemnych, z resztą jak zawsze. Główny element jednak stanowi biały t-shirt WOLF TOWN firmy Admirable. Do niego dobrałam czarną 'siatkowaną' bluzę i na wierzch ramoneskę ze srebrnymi, małymi nitami. Po raz kolejny możecie zobaczyć ciemnoszare jeansy z dziurami na kolanach... Cóż mogę powiedzieć... Po prostu są mega wygodne i pasują do wielu, wielu stylizacji, dlatego też dosyć często je noszę ;)




Stylizację dopełniłam lekko różową, matową pomadką z Mac'a. (jeśli macie jakieś pytania co do koloru szminki, czy mojej opinii śmiało piszcie dziewczyny! ;))






Na tym zdjęciu możecie dokładniej zobaczyć ciekawą strukturę bluzy, o której wcześniej wspomniałam, oraz inne detale takie jak srebrny zegarek. Jest on zdecydowanie moim faworytem wśród dodatków, ze względu na jego uniwersalną, prostą tarczę, bez żadnych zbędnych cyrkonii, czy innych elementów, które po prostu nie są w moim stylu ;)








Jacket River Island / Blouse & Jeans & Sunglasses ZARA / T-shirt & Snapback ADMIRABLE / Watch Casio / Sneakers Nike Huarache Triple Black Footlocker

2 komentarze: