Image Map

niedziela, 26 kwietnia 2015

BLACK HOOD

Cześć!
Za oknem robi się coraz cieplej, a ja przedstawiam Wam kolejny outfit w czerni. Czytając bloga, przeglądając zdjęcia pewnie zdążyliście już zauważyć, że moje stylizacje opierają się głównie na trzech kolorach: czarny, biały i szary. Oczywiście od czasu do czasu robię wyjątki, jednak lubię po prostu łączyć ze sobą te podstawowe odcienie.



Głównym elementem stylizacji jest czarny płaszcz z ogromnym kapturem. Uwielbiam luźne rzeczy, typu oversize, którymi można się owinąć, jakoś fajnie związać paskiem itd. Długo szukałam jakiegoś okrycia właśnie z takim dużym kapturem. Większość bluz czy ''płaszczy'' tego typu w popularnych sieciówkach wyglądała jak zwykle cienkie bluzki, swetry itp., a ja szukałam czegoś na chłodniejsze dni, aż w końcu znalazłam i to jeszcze w internecie ;)







Naszywki na koszulce MISBHV idealnie pasują do mojego stylu. Dzięki temu zwykły, biały t-shirt wygląda ciekawie i mega mi się podoba!
Do tego dobrałam czarne spodnie ze skórzanymi wstawkami na udach, które moim zdaniem dobrze komponują się z naszywkami na koszulce. Dodatkowo założyłam okulary firmy BRYLOVE. Zwróćcie szczególną uwagę na małe, metalowe "łączenie" w złotym kolorze, które sprawia, że okulary wyglądają dosyć nietypowo. Od zawsze lubiłam nosić jakieś oryginalne, czasem dziwaczne dodatki, czy ciuchy. Przyznam szczerze, że lubię się trochę wyróżniać ;) Myślę, że okulary tego typu stają się coraz bardziej popularne i będą hitem w tym roku. Już zaczynają się pojawiać w różnych magazynach, internecie i u innych blogerek, czy gwiazd!








Coat NO NAME INTERNET / T-shirt MISBHV / Pants C&A / Slip-on sneakers ZARA / Bag MANGO / Sunglasses BRYLOVE



5 komentarzy:

  1. świetny look, najbardziej podobają mi się buty! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny look. Super blog i rewelacyjny post. Będę często wpadać. Mam prośbę o pomoc w dobiciu do 200 czytelników, więc jeśli spodoba ci sie moj blog to zaobserwuj <3
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też myslalam zeby tam sobie zrobic zdjecia, ale jakos nie wiedzialam jakie ujecia zrobic. Super na tych marmurowych klockach jak siedzisz zdjecie! I stylizacja też super taka codzienna, ale jednak nie taka zwykła.

    www.ola.robi.to

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre zdjęcia!!!! Świetna stylówka i Ty :) Lubię Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń