Image Map

środa, 24 stycznia 2018

Brown faux fur







Skórzane lakierowane botki BADURA x LA MANIA

Torebka, w której się zakochałam od pierwszego wejrzenia, przysięgam. Jakość, wykonanie oraz design sprawiają, że to maleństwo wygląda obłędnie. Nowo powstała marka REPUBLIC wykonuje torebki, a także paski z naturalnej skóry, dobierając do niej elementy litego drewna.
Efekt? Oceńcie sami - ja jestem oczarowana.





W tym poście chciałam Wam pokazać pewną wygodniejszą alternatywę tej stylizacji. W wersji " do latania na co dzień" wykorzystałam zimowe, wiązane traperki Vagabond, które są jednymi z najwygodniejszych(!) i najlepszych butów na zimę jakie kiedykolwiek miałam. Do tego czarna basicowa czapka i mamy dowód na to, że futro nie musi zawsze wyglądać elegancko i być zakładane jedynie na specjalne okazje ;)






faux fur SH / jeans H&M / shoes no. 1 BADURA / shoes no. 2 VAGABOND / bag REPUBLIC


3 komentarze:

  1. to sztuczne futerko, ale dziękuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja. Futro zdecydowanie jest jednym z tych części garderoby, które nie pasują każdemu. Tobie jednak jest w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń