Image Map

czwartek, 1 marca 2018

Bonsoir!

Krótki post z paroma zdjęciami stylizacji podczas pobytu w pięknym i baaardzo klimatycznym mieście położonym na południu Francji - Tuluzie.
W najbliższym czasie dodam oddzielny post ze zdjęciami i relacją z wyjazdu, bo myślę, że naprawdę warto pokazać Wam chociaż niewielki ułamek tego, co można tam zobaczyć ;)
Akurat trafiliśmy na ochłodzenie, które dotarło do Europy, dlatego nie mogłam nacieszyć się "wiosną" i 15 stopniami jak prognozowały pogody. Stylizacja wygodna z nastawieniem na spacery i zwiedzanie. Torebka-siatka fajnie wpisuje się we francuski klimat, to właśnie tam najczęściej latem możemy zobaczyć je na ulicach miast. Jeden kontrastowy elementy, który myślę, że nadaje całości nieco wiosennego klimatu i pewnej "świeżości": żółta, jeansowa kurtka. Kupiłam ją całkiem niedawno w H&M i mam wrażenie, że będzie gościła dosyć często w moich codziennych stylizacjach.

Miłego wieczoru!








jacket, sweater, earrings H&M / pants COS / sunglasses MANGO / bag Lilé Things sneakers NIKE



3 komentarze:

  1. Kurteczka jest w świetnym kolorze. Co prawda mi niezbyt pasuje, ale na tobie leży idealnie :)
    świetny klimat zdjęć.
    obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo w końcu katana u kogoś w innym kolorze! Mega! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń