Image Map

środa, 19 sierpnia 2015

KISS SWIMSUIT

Cześć kochani!

Wakacje się już powoli kończą, a ja dopiero teraz zebrałam się w sobie i postanowiłam stworzyć nieco inny post, bardziej letni. Może najpierw zdradzę Wam trochę gdzie jestem i co takiego robię/będę robić. Mianowicie piszę do Was znad jeziora. Odpoczywam, ale nie zapominam także o ruchu (nie mogłabym całymi dniami leżeć i nic nie robić :P), gram w siatkówkę plażową, biegam rankami, a także zastanawiam się nad nauką windsurfingu, ale zobaczymy jak to wyjdzie :D Z tego względu, że przebywam blisko granicy niemieckiej w ten weekend zabieram Kubę i wybieramy się do Berlina i Tropical Island. Byłam już kiedyś w tym mieście, bardzo mi się podobało, dlatego teraz mega się cieszę na ten wyjazd! 
Szczerze mówiąc, dość długo się zastanawiałam, czy w ogóle robić taki post. Było to spowodowane moją niską samooceną i tym, że nie oszukujmy się, ale nie posiadam pięknej figury modelki, niestety. Jednak przemogłam się i mam nadzieję, że nie dostanę od Was fali krytyki, czy czegoś takiego ;)
Ostatnio zajrzałam do sklepu Plny LALA i postanowiłam sobie kupić jeden z ich 3 kostiumów kąpielowych. Przyznaję, że wybór był bardzo trudny, nie mogłam się zdecydować, ale jakoś się udało!:) 
Kostium jednoczęściowy - wygodny, ale... spotkałam się z opinią, że jest on za bardzo zabudowany, raczej przeznaczony dla starszych pań :P Jednak ten moim zdaniem zupełnie taki nie jest, jego krój, mocno wycięte plecy, oraz dolna część sprawiają, że wygląda on seksownie i kobieco. Na wierzch zarzuciłam sobie jeansową koszulę i do tego dobrałam letnie klapki Adidasa z klasycznymi trzema paskami. 
Korzystajcie z pogody, buziaki!
























Swimsuit PLNY LALA / Slides ADIDAS

2 komentarze: