Image Map

sobota, 1 sierpnia 2015

INHALE EXHALE

Hej!
Wakacje trwają, mam nadzieje, że odpoczywacie i dobrze się bawicie! ;)
Dziś mam dla Was stylizację luźną, przygotowaną na szybko. Wybraliśmy się razem z Kubą do CNK, dlatego chciałam założyć coś wygodnego. Postawiłam na czarny tank top z PLNY LALA w stylu koszykarskich koszulek, oraz mocno porwane boyfriendy. Szukałam takich długi czas, chodziło mi głównie o duże dziury na kolanach, jednak nie mogłam znaleźć odpowiednich, które by mnie powaliły :D Te kupiłam w Zarze na letniej wyprzedaży i jestem bardzo z nich zadowolona. Na wierzch zarzuciłam czarny, cienki, oversize'owy kardigan.










Całość dopełnia sportowa nerka młodej firmy Bunt color wykonana ze skóry naturalnej i pokryta czarną siateczką. Na stronie firmy możecie znaleźć naprawdę świetne produkty tj. worki, plecaki w bardzo dobrej jakości.
Do zobaczenia, buziaki!





T-shirt PLNY LALA / Ripped jeans ZARA / Cardigan H&M / Sneakers ADIDAS Superstar / Fanny pack BUNT COLOR

1 komentarz: