Image Map

sobota, 29 sierpnia 2015

BERLIN MITTE

Hej!
Za mną udany wyjazd do Berlina. Na zwiedzaniu spędziliśmy cały dzień, krótko, ale dzięki temu, że kupiliśmy bilety na dwupiętrowy autobus wycieczkowy zobaczyliśmy niemalże 3/4 miasta. To mój drugi pobyt w Berlinie i przyznaję, że podoba mi się jeszcze bardziej. Będąc tam czułam, że życie mieszkańców wygląda zupełnie inaczej niż u nas. Niektóre budynki współczesnej architektury naprawdę zachwycają.
Zdjęcia postanowiliśmy zrobić na Holocaust-Mahnmal (tak też planowałam przed wyjazdem). Ciekawa forma pomniku jaką są surowe, betonowe bloki wybudowane na ogromnym placu idealnie wpasowała się w klimat sesji.
Chciałam założyć coś wygodnego, postawiłam na bardziej basicową stylizację. Myślę jednak, że główny element outfitu jakim jest przedłużana bluzka z mocnym wycięciem sprawia, że całość wygląda inaczej, a także ciekawiej.
Kuba miał na sobie szary t-shirt z lekko przedłużanym tyłem marki Admirable, oraz czarne, dresowe spodenki z przeszyciami. Szaro-czarną całość przełamał mocno czerwonymi, zamszowymi Superstarami z kolekcji City (London).
Miłego dnia!
Do zobaczenia!




























A: Blouse NEW LOOK / Shorts PULL&BEAR / Fanny pack BUNTCOLOR / Watch CASIO

K: T-shirt ADMIRABLE / Shorts PULL&BEAR / Sneakers ADIDAS

3 komentarze: