Image Map

piątek, 20 marca 2015

First day of Spring

Kochani! Dziś pierwszy dzień Wiosny, za oknem słońce, wszystko zaczęło promienieć i od razu humor jak i pewna radość wraca do życia. Myślę, że już spokojnie możemy zrzucić i schować zimowe kurtki głęboko do szafy, z czego niezmiernie się cieszę, bo nie ukrywam, że nie lubię zimy, a tym bardziej tych wszystkich 'ciężkich' ubrań! ;)
Dziś również chcę Wam pokazać efekty mojej współpracy z Kacprem. Kolejna sesja za nami i to nie będzie koniec! Mamy wiele pomysłów jak
i chęci, także myślę, że warto śledzić na bieżąco nasze profile na Facebooku, oraz Instagramie :)

Dużą rolę w mojej dzisiejszej stylizacji odgrywa futrzana kamizelka oraz skórzana kurtka biker. Moim zdaniem jest to dobre
i ciekawie wyglądające połączenie. Do tego dobrałam jasne, porwane jeansy typu boyfriend i Timberlandy. Całość dopełnia t-shirt moro od firmy Life/Stab. Jest on dodatkowym, ciekawym ze względu na wzór elementem , przy okazji nadającym stylizacji bardziej luźny charakter.


__P_0264

__P_0331

__P_0348

__P_0369

__P_0399

__P_0419

__P_0438

__P_0481

__P_0484

__P_0482

__P_0549


Vest Pull&Bear / Biker jacket River Island / T- shirt Life/Stab / Boyfriend jeans Reserved / Boots Timberland / Watch Jellywatch / Beanie Urban Flavours / Sunglasses Reserved

2 komentarze:

  1. Pamiętasz kiedy kupowałaś tego futrzaka w pull&bear? Szukam i szukam takiej kamizelki w takim kolorze od dłuższego czasu, a widuję w sklepach same czarne. No i powiedz mi proszę jak sprawuje się ta koszula- już ją prałaś? Upatrzyłam sobie jedną właśnie od Life/Stab na ich stronce na showroomie https://showroom.pl i się zastanawiam jak to jest u nich z jakością...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, futrzaka kupowałam dość dawno, bo ponad rok temu, ale ostatnio w H&M widziałam super kamizelkę jasnoszarą, popatrz w sieciówkach <3
      jakość koszulek od Life/stab jest ok, ale mam czarną i po kilku praniach na nadrukach porobiły się minimalne pęknięcia, czy nie wiem jak to nazwać :c ale są mało widoczne, ogólnie polecam :)

      Usuń