Image Map

czwartek, 10 maja 2018

Vintage blazer

Sklepy vintage są dla mnie miejscem, w którym można znaleźć przepiękne, unikatowe ubrania i dodatki. Będąc w Tuluzie musiałam takowy odwiedzić. Znalazłam w nim granatową marynarkę Michaela Korsao męskim kroju w delikatne paski.
Można by powiedzieć, że trochę nieoczywiste połączenie: szerokie ramiona marynarki, letnia spódnica, czerwona opaska na głowę
i do tego biel - koszula z szerokimi, barokowymi rękawami i eleganckie buty na obcasie.






Koszula polskiej marki Monica Nera z ogromnymi, bufiastymi rękawami. Szerokie mankiety dodają jej jeszcze większej elegancji przez co staje się nieco barokowa. Marka proponuje wiele ciekawych projektów koszul, sukienek, a także spodni w basicowych odcieniach, jak również letnich wzorach kwiatowych.


Len uważam za jeden z najlepszych materiałów na lato, jest bardzo wygodny, daje uczucie chłodu, ale przede wszystkim świetnie pasuje do wiosenno-letnich stylizacji. Spódnica była moją miłością od pierwszego wejrzenia, a raczej zobaczenia ;)
Od razu w mojej głowie zrodziło się mnóstwo pomysłów na stylizacje z nią w roli głównej.


Do stylizacji dobrałam dodatki w stylu vintage. Welurowa opaska inspirowana latami 90. w czerwonym odcieniu dodaje outfitowi kobiecości i wygląda moim zdaniem naprawdę uroczo. Opaskę, a także wiele innych pięknych projektów światowych marek tj. Attico, Paul Andrew, RIXO London znajdziecie w butiku Lui Store przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie.
Klipsy Beata i jedna z moich ulubionych polskich marek - rett frem. Cudowna minimalistyczna biżuteria wykonywana ręcznie. Szczególną sympatię wzbudziła we mnie kolekcja Precjoza inspirowana modą PRL-u i połączenie stylu vintage ze współczesnością, co uwielbiam. Sesja zdjęciowa kolekcji, jak i biżuteria idealnie wpisuje się w mój gust i styl.





blazer Michael Kors / blouse Monica Nera / skirt H&M / headband Kelly Lui Store / clip earrings Beata rett frem / bag Sinsay / shoes Shoes of Prey

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz