Image Map

sobota, 28 kwietnia 2018

White shirt

Uniwersalny look, który powstał z połączenia klasycznej bieli oraz dwóch odcieni beżu. Koszula w delikatne paski posiada szerokie mankiety, które wyeksponowałam, podciągając i zawiązując rękawy płaszcza. Dodaje to stylizacji trochę luźnego charakteru.
Ostatnio miałam bardzo nieprzyjemne przejścia jeśli chodzi o obuwie, z resztą źle dobrane i za sztywne. Szukałam wygodnych "cichobiegów", w których będę mogła chodzić na co dzień bez żadnych problemów. Znalazłam! Klasyczne, eleganckie półbuty polskiej marki BALAGAN, które są tworzone w Warszawie oraz uwaga... Tel Awiwie! Są wykonane z miękkiej i przyjemnej skóry, dokładnie takich szukałam i latam w nich praktycznie codziennie :) Na pewno to nie był mój ostatni zakup butów tej marki (już wypatrzyłam świetne mule na lato :D)











coat NA-KD / shirt MANGO / pants COS / shoes BALAGAN / bag ADAX / sunglasses TONNY / watch DANIEL WELLINGTON

4 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja. ;) Koszula wygląda na bardzo ciekawą, ogólnie uwielbiam koszule w paski. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula, trencz, spodnie... Nie umiem zdecydować, która rzecz jest lepsza! :) Bardzo mi się podoba ten look!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne zdjęcia! No i stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia :)
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń