Image Map

wtorek, 19 grudnia 2017

Dark blue jacket

Hej!
Dziś stylizacja trochę inna od poprzedniej, ale ostatnio zauważyłam, że wszystko zależy od mojego dnia jak i humoru ;)
Słyszę od znajomych, że zmieniłam swój styl... i mają rację, może nie całkiem, ale na pewno po części. Myślę, że pewne rzeczy przychodzą z wiekiem i to też mógłby być powód. Jednak nadal staram się łączyć różne style ze sobą, materiały, które teoretycznie niekoniecznie do siebie pasują, ale w praktyce tworzą fajne połączenie.





Zestaw można powiedzieć klasyczny: biały t-shirt, spodnie z wysokim stanem, a do tego włochata, granatowa marynarka. Na wierzch wybrałam jedną z moich ulubionych części garderoby - wełniany płaszcz. Stylizację można przełamać np. jakimiś białymi sneakersami i wyglądać "luźniej", bardziej na sportowo-elegancko. Natomiast ja w tym przypadku postawiłam na kobiecość i odrobinę elegancji, zakładając welurowe botki na wysokim obcasie.








fot. Krzeczaa

coat VINTAGE / blazer H&M / t-shirt COS / pants HOUSE / shoes PUBLIC DESIRE

1 komentarz: