Image Map

niedziela, 3 kwietnia 2016

ADIDAS CAP // CHOKER


Cześć!
To była moja najdłuższa przerwa w postach i blogu :( Nauka, codzienność i parę sytuacji, które wydarzyły się w moim życiu w ostatnim czasie pochłonęły mnie niemalże w 100%. Po baaardzo długiej przerwie wracam do Was z sesją, która stała się jedną z moich ulubionych. Klimat
i kolory na zdjęciach zrobiły na mnie mega wrażenie! (mam nadzieję, że Wam również się spodoba! :)
Outfit zupełnie w moim stylu. Maxi płaszcz połączyłam z baseballową czapką Adidasa (w końcu znalazłam tą basic bez paseczków itd.!).
Do lekko woskowanych spodni, które ładnie podkreślają nogi (i nie tylko haha :D) dobrałam prążkowaną bluzkę z wycięciami na ramionach. Ostatnio topy tego typu stały się bardzo popularne i przypadły mi max do gustu! Poza tym, uwielbiam wszelkiego rodzaju golfy, crop topy, czy właśnie bluzki z rożnymi wycięciami, ciekawymi dekoltami itp.
Skórzana nerka z niebieskawym detalem na przodzie pełni funkcję małej, podręcznej ''torebki'' na telefon, czy inne drobne rzeczy.
Cały look dopełnia aksamitny choker w bordowym kolorze oraz czarna, sportowa torba firmy H.M.B.D  z wężowym efektem na materiale.
Jest bardzo pojemna, pasuje do większości moich outfitów i noszę ją na co dzień, także zakup jej był strzałem w dziesiątkę!
Do zobaczenia kochani!












































Coat ZARA / Blouse/ Trousers H&M / Bumbag BUNT COLOR / BLK BOA DUFFLE BAG H.M.B.D / Choker alexandrashulika / Cap ADIDAS / Sneakers NIKE

Choker możecie zamawiać pisząc wiadomość na Facebooka Alexandry
https://m.facebook.com/alexashulika/?ref=bookmarks
lub przez maila : alexandra.shulika@gmail.com

PICS: Martyna Kaczmarczyk

1 komentarz:

  1. bardzo mi sie podoba polaczenie eleganckiego plaszcza z butami sportowymyi i tej sportowej czapki! Swietnie to razem wyglada!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń