Image Map

piątek, 22 czerwca 2018

Linen blazer

Lniane elementy garderoby są hitem na lato. Chyba nie bez powodu! Według mnie są przewiewne, delikatne i idealnie pasują do letnich stylizacji. Przez długi czas poszukiwałam lnianej, dwurzędowej marynarki w retro stylu i znalazłam taką w jednym z moich ulubionych miejsc na odzieżowe zakupy - na targach vintage. Jestem zwolenniczką takich miejsc, bo można znaleźć tam unikatowe ubrania i dodatki, których prawdopodobnie nikt inny nie będzie posiadał. Dostaję dużo pytań o moje vintage zdobycze, a najczęściej pojawia się pytanie GDZIE. Tak więc, gdzie szukać vintage perełek? Zwykle udaję się właśnie na targi.
Są one organizowane zazwyczaj w weekendy w kilku lokalizacjach. Wystarczy poszukać wydarzeń na Facebooku, a wszystkiego się dowiecie ;) Poza targami, znajdziecie naprawdę dużo sklepów stacjonarnych vintage. Oczywiście zaglądam też czasem do second handów, aczkolwiek uważam, że te w Warszawie są niezwykle "przebrane" i rzadko kiedy udaje mi się cokolwiek tam kupić, dlatego polecam Wam mniejsze miejscowości.






Stylizacja basicowa, na co dzień, jednak tę "klasykę" przełamują białe mule na obcasie. Szerokie spodnie, typu boyfriend jeans, czy garniturowe i szpilki to jedno z moich ulubionych połączeń! Przyznam się również, że zdecydowanie wolę marynarki o męskim kroju i często po prostu zarzucam je na ramiona.









blazer vintage / top Zara / boyfriend jeans Mango / mules Shoes of Prey 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz