Image Map

środa, 7 września 2016

S U M M E R

Hi!
Zaniedbałam bloga max! niestety... tłumaczenia nie będzie, bo istnieją ciekawsze rzeczy jak na przykład jedna z moich letnich stylizacji! ;)
Luźna bluza a 'la sukienka w szarym kolorze z lekkim golfem jest strzałem w 10! Kupiłam ją ostatnio w Zarze, ale szukałam takiej od dawna; szerokie rękawy, drobne wycięcia po bokach, fajny (nieco cieńszy niż zwykłe bluzy) materiał. Spódnica była miłością od pierwszego wejrzenia! ;D Jest wykonana z dzianiny i ma świetnie wyglądający suwak z białymi paseczkami wzdłuż niego. Pod bluzą schowałam czarny, także dzianinowy top z golfem i ciekawymi, metalowymi kółkami, które nadają mu niebanalny wygląd.
Outfit myślę, że pasuje zarówno na chłodniejsze, jak i te słoneczne dni.
Zostawiam Was ze zdjęciami,
A.
xxx





















Top & skirt H&M // Hoodie ZARA // Watch CASIO // Shoes NIKE SOCK DART

FOT. PIOTR KACZOR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz