Image Map

poniedziałek, 22 czerwca 2015

BLACK JUMPSUIT & SUPERSTAR

Od dawna szukałam idealnego, czarnego kombinezonu. Wiele razy widziałam całkiem ładne na manekinach, czy wieszakach, ale po założeniu na siebie stwierdzałam, że są okropne. Kombinezony takie często ''zniekształcają'' kobiecą figurę, ukrywają talię i pupa nie wygląda już w nich korzystnie. Jednak ten znalazłam w tamtym tygodniu w Mango i strasznie mi przypadł do gustu! Można go nosić w wersji eleganckiej i kobiecej do szpilek, jak i w luźnym stylu, w połączeniu np. z białymi Superstar'ami. Było trochę chłodno, więc na wierzch zarzuciłam sobie krótszą bluzę w azteckie wzory. Głęboki dekolt na plecach wygląda według mnie genialnie. Aby nadać stylizacji jeszcze bardziej sportowy charakter wykorzystałam to wycięcie i pod spód założyłam czarny biustonosz z gumką MISBHV. Kombinezon ma jeszcze dodatkową opcję - czarne''łączenie'', które można przypiąć w celu ukrycia zapięcia od biustonosza.
Outfit dopełniłam lustrzanymi okularami w niebieskim odcieniu, transparentną torebką, którą mogliście zobaczyć w poprzednich postach oraz białym zegarkiem.
Do zobaczenia!



















Jumpsuit MANGO / Blouse ZARA / Sneakers ADIDAS SUPERSTAR / Watch Jellywatch / Sunglasses BRYLOVE / Bag ZARA






2 komentarze:

  1. Bardzo ładny kombinezon, niestety ja wciąż szukam swojego idealnego, bo jestem bardzo niska :c
    Pozdrawiam!
    http://blondloczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pisze to po raz drugi, ta torebka jest swietna :( musze sobie kupic podobną bo nie wytrzymam :(
    Fajnie wyglada ten stanik pod tym kombinezonem :D

    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń