Image Map

piątek, 13 lutego 2015

FRIDAY THE 13TH

Cześć, dziś chcę Wam pokazać efekty mojej współpracy ze znajomym - Kamilem. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają, a to nie będzie moja ostatnia sesja z nim! :)

Dzisiejszy outfit jest moim faworytem jeżeli chodzi o chłodniejsze dni. Dobrze się czuję w takim zestawie. Przy okazji chcę Wam pokazać mój ulubiony snapback od Admirable, bardzo mi się podoba i jest praktyczny, bo nie ma za wielu nadruków, czy innych zbędnych 'upiększeń', dlatego też często go noszę do różnych zestawów. Cały outift w czerni...
nic dziwnego, bo przecież w tym kolorze czuję się najlepiej, jedynie Timberlandy przełamują całość swoim beżowym odcieniem.

Jutro znów do Leszna! Miłego weekendu Wam życzę i mam nadzieję, że szczęśliwie przeżyliście piątek 13-go bez żadnych krzywd, czy strat! :)











Snapback Admirable / Jacket River Island / Hoodie Majors / Boots Timberland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz