Image Map

sobota, 17 stycznia 2015

Winter holidays!

Dziś trochę inaczej, ale to z powodu jutrzejszego wyjazdu... Z samego rana ruszam w stronę Zakopanego!
Przy okazji odwiedzę też piękny Kraków, z czego bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że pogoda nie popsuje mi planów i niebawem dodam post stamtąd!
Jest to długo oczekiwany przeze mnie wyjazd, chciałabym odpocząć fizycznie i psychicznie, odciąć się od tej monotonii i codzienności. Liczę na to, że będzie udany :)

Pakowanie według mnie nie należy do najprzyjemniejszych zajęć, bo zazwyczaj zajmuje mi to dobrych parę godzin... Na wyjazd zabieram ze sobą ciepłe ubrania. Stawiam na wygodę i komfort.

Dla tych, którzy rozpoczęli właśnie ferie zimowe... Odpoczywajcie i korzystajcie z wolnych dni!

Do zobaczenia! :)

Hoodie Timberland / Enemy hoodie Majors / Homeland crewneck Hazel21 / COLD gloves Hazel21 / Watch Casio



Turtleneck sweater H&M / Earmuffs Sinsay









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz