Image Map

wtorek, 13 listopada 2018

SHOWROOM Autumn wishlist

Nadeszły już chłodniejsze dni, dlatego postanowiłam ułożyć i pokazać Wam moją wishlist na sezon jesienno-zimowy. Stworzyłam ją na podstawie asortymentu jednego z moich ulubionych sklepów - SHOWROOM.



Zestawienie mojej listy otwiera gruby sweter polskiej projektantki Bereniki Czarnoty o nietypowych barwach, które niestety rzadko widujemy podczas jesieni na ulicach. Sztruks w tym sezonie zdecydowanie znajduje się w czołówce, jeśli chodzi o trendy.
W sieciówkach i butikach pojawiło się mnóstwo marynarek, koszul, czy spodni z tego materiału, ja również postanowiłam umieścić jeden z nich na swojej liście. Torba z uroczymi falbanami Justyny Chrabelskiej o średniej wielkości idealnie nadaje się na codzienne "bieganie" po mieście. Dodatkowym jej atutem jest wykonanie z wytrzymałego ortalionu. Biżuterię Poli Zag znalazłam na stronie Showroom'u jakiś czas temu i od tamtej pory śledzę profil projektantki na Instagramie. Urzekł mnie jej niepowtarzalny styl oraz geometryczne i nieoczywiste formy, jakie wykorzystuje do tworzenia akcesoriów.
Botki w klasycznej czerni o wężowym tłoczeniu świetnie sprawdzą się w wielu stylizacjach i będą fajnym akcentem w all black look'ach.

1. Kolorowy sweter Berenika Czarnota link
2. Sztruksowe spodnie Vanity Nap link
3. Ortalionowa torebka Justyna Chrabelska link
4. Złoty pierścionek Pola Zag link
5. Skórzane botki L37 link



Odcienie beżu i brązu towarzyszą mi przez cały rok, jednak jesienią zwykle tę tonację łączę z czernią.  Na moim zestawieniu powstał total look, który uważam za wygodną alternatywę dla ciemniejszego połączenia. Dzianinowa spódnica Graciela Haum i ciepły sweter z golfem LeBRAND to funkcjonalny zestaw, który możemy łączyć zarówno ze skórzanymi kozakami, jak i w wygodniejszej wersji - ze sneakersami. Belt bags stały się bardzo popularne wśród blogerek na całym świecie. Świetnie wyglądają jako dodatki do casual'owych looków - chociażby z marynarką, jako przełamanie oversizowego kroju i podkreślenie talii. Na swojej liście must have umieściłam skórzany belt bag polskiej marki ATOMY. Minimalizm, wykonanie i klasyczne, geometryczne formy brandu szczególnie przypadły mi do gustu.
1. Sweter z golfem LeBRAND link
2. Dzianinowa spódnica Graciela Haum link
3. Kolczyki oyster Pola Zag link
4. Belt bag ATOMY link


Zwykle w swoich stylizacjach łączę klasyczne elementy o stonowanych kolorach, jednak czasem zdarza mi się postawić na bardziej "wyrazisty" akcent. Tym razem do looku wybrałam sweter o pięknym, intensywnym połączeniu kolorystycznym Bereniki Czarnoty wykonany z mięsistej wełny. Sweter o pudełkowej formie postanowiłam połączyć ze sztruksowymi spodniami o szerszym kroju Vanity nap, które optycznie wydłużają nogi, mimo swojej luźnego kształtu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz